U kunt alleen op afspraak terecht. Ook voor het ophalen van uw paspoort of rijbewijs.

Wij vragen u om uw zaken zoveel mogelijk digitaal te regelen. Wist u dat u voor de meeste producten niet hoeft te komen? Het doorgeven van een verhuizing, een melding over de openbare ruimte of het aanvragen van een vergunning kan allemaal digitaal.

Moet u iets regelen waarvoor het echt noodzakelijk is om te komen. Maak dan een afspraak.

Kom bij verkoudheid, hoesten of koorts niet naar de gemeente

Heeft u een afspraak bij de gemeente? En bent u verkouden, hoest u of heeft u koorts? Dan vragen we u uit zorg voor onze medewerkers om niet naar het Huis van de gemeente of andere locaties te komen. U kunt u afspraak zelf wijzigen via de link in de bevestigingsmail of bellen om een nieuwe afspraak te maken.

Graag pinnen

Wij vragen u zoveel mogelijk met pin te betalen. Als u alleen contant geld heeft, betaal dan zonder handcontact.

U kunt te maken krijgen met langere wachttijden

Op dit moment zijn er bij de gemeente minder medewerkers aanwezig. Daarom kunt u te maken krijgen met:

  • langere wachttijden aan de telefoon;
  • een langere afhandelingstermijn van onze digitale dienstverlening, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een vergunning of een uittreksel.

Financieel spreekuur

Het financieel spreekuur vindt de komende weken vooral per telefoon en e-mail plaats. Heeft u vragen over financiële problemen, geldzaken en inkomen dan kunt u deze stellen via 088 432 70 00 of per email via inkomensondersteuning@wijchen.nl. Wij zijn elke maandagochtend tot en met donderdagochtend van 9.00 uur tot 12.30 uur telefonisch bereikbaar. Als wij uw vraag telefonisch niet kunnen beantwoorden dan plannen wij een afspraak in voor een persoonlijk gesprek.  

Meer informatie over het coronavirus vindt u op www.wijchen.nl/corona