Woont u in de gemeente Wijchen en loopt u de 108e 4Daagse? Dan bent u van harte welkom bij een feestelijke ontvangst door burgemeester Renske Helmer-Englebert in het huis van de gemeente Wijchen!
De ontvangst is op vrijdagavond 17 juli om 19.30 uur. Onder het genot van een lekker drankje kunt u gezellig praten over uw wandelervaringen. Natuurlijk is er ook muziek: dweilorkest Ut Kapelleke zorgt voor een vrolijke sfeer.
Aanmelden
Bent u een Wijchense deelnemer en wilt u hierbij graag aanwezig zijn? Dan kunt u zich tot maandag 13 juli aanmelden.
Aanmeldformulier Wijchense 4Daagselopers (Deze link gaat naar een externe website)